2014. december 21., vasárnap

Week summary #1

Így vasárnap este úgy döntöttem, indítok egy ilyen topic-ot is, ne legyenek annyira szürkék a vasárnap estéim :)
Amit ma per pillanat így töltök egy hatalmas nagy takarítás után :) Blog, bor, egy jó könyv és persze egy kis Linkin Park koncert a háttérben :) ( Persze csak egy Liverpool- Arsenal meccs után ) 
Mert ma megérdemlem :)


Elsőrban is kezdjük egy kis múlt idézéssel:) Végre nekem is itt a szünet, ami az iskolát illeti :) Sikeresen a 6 vizsgámból már kettőt megcsináltam, úgyhogy januárra már csak 4 marad :) Minden szakdolgozatom, írásbelim megcsinálva, úgyhogy elégedett vagyok magammal :D



Kicsit a blogot is megváltoztattam, hátha meghozza a karácsonyi hangulatot. Eléggé kezdőnek számítok itt, úgyhogy nem igen értek a dizajnhoz, nézzétek ezt el nekem :D Szívesen megengedem akárkinek, tartson egy kis gyorstalpalót belőle :D
Csütörtök este végre hazaérkeztem:) Az azt jelenti. hogy a hétvégét mosással és nagy takarítással töltöttem, de megérte :)
Végre rend lett a szobámban és ismét teljesítettem pár elképzelésem :)

Az első nem volt más, minthogy a régi szekrényemet eltűntettem az én kis szobámból. Úgy is csak a nagy helyet foglalta, és helyettesítettem láthatatlan polcokkal (amit majd később egy bejegyzésben kifejtek, hogy is készíthető el)
Így most ez lett az én kis személyes könyvtáram :) (Addig nem nyugszom, míg az egész fal könyv nem lesz :P)





A második, az én kis drágaságom, ami végre megjött az ebay-ről. Ez pedig egy fali idézet :) Először megijedtem, hogy is fog felkerülni ez az én kis falamra. Azért a problémát megoldottam, nem vagyok én olyan tehetetlen :D Nagyobb problémának mutatkozott, hogy melyik falamra kerüljön fel. A végén a 3 éves kisöcsémre hagyatkoztam és az ágy főlé került :) Én imádom :)

A szöveg annyit tesz: Táncolj úgy, mintha senki nem látna
                                  Szeress úgy, mintha soha nem bántottak volna
                                  Énekej úgy, mintha senki nem hallana
                                 Élj úgy, mintha a menny a földön volna



A héten győztem a hajamat is befesteni megint :D Azt tudni kell rólam, hogy 16 éves koromtól manipulálok a hajammal. Az annyit tesz, hogy akkor csináltattam az első melírem. Azóta mindig kitalálok valamit.A tiszta szőkén és feketén kívül majdnem mindent kipróbáltam már, na jó ne kezdjetek zöldben meg lilában godnolkodni :D
Most azt hiszem inkább narancssárga lett :






Mivel hirtelen lett egy kis szabadidőm, így elkezdtem e kis blog életével is foglalkozni :)
Örömmel jeletnem be, hogy a napokban érkezik már megy sporttal kapcsolatos bejegyzés is, sőt lehet nem is egy.
Nem mehetek csak úgy el az e hét sport eseményei mellett:)
Röviden tömören...
A Real Madrid immár meghódította a világot is és tegnap elnyerte a Klub Világbajnokság kupáját .
Szóval van miről írni :)

És ne felejtkezzünk meg az én mai hősömről, Martin Škrtelről sem:) Aki hozzá segítette a Liverpoolt a mai Arsenal elleni döntetlenhez. Ilyenkor azért egy kicsit jó érzés részben szlováknak lenni :P Csak el ne áruljátok senkinek :D

Továbba készülök egy karácsonyi zenei összeállítással és a mi dekorációnkkal is:)

Legutoljára, de nem utoló sorban pedig nem mehetek el szó nélkül a Linkin Park mellett:)
Tervezek egy koncertbeszámolót is a bécsi koncertről és egy-két érdekeséget is a bandával kapcsolatban :)



Remélem majd velem tartotok:)
A ti hetetek, hogy telt?
Elért titeket már a karácsonyi zsongás? Ajándékok megvéve? Fa feldíszítve?
Ölel és puszil Vivko

2 megjegyzés: