2014. december 29., hétfő

Christmas #4 - Our Decoration

Hogy is lehetne illően elbúcsúztatni az idei Karácsonyi ünnepeket? Én úgy döntöttem megörökítem az idei "művünket" ilyen módon is. Ha jól emlékszem már nagyon régen nem volt nálunk ilyen díszítés, sütés, főzés. Nem mintha engem elért volna a zsongás és hangulat, de próbáltam, tényleg erősen próbáltam...






Első sorban is az egész házat ellepték az anyum gyártotta díszek. A módszert, amit már régebben itt is leírtam, szerintem minden létező módon belevitte a karácsonyi díszítésbe, még a fára is kerültek ilyen díszek:)






Idén az asztali díszekből se volt hiány, persze ehhez is csak a házban talált kellékeket használtunk fel. Az ember nem is tudja, mit rejteget otthon, míg neki nem áll keresni valamit.:)





Ha az anyum valamit a fejébe vesz, általában annak úgy is kell lennie, úgyhogy az idén még az udvarunk is karácsonyi hangulatba öltözött. Mert ha nekünk lesz rénszarvasunk, akkor lesz. Jövőre jöhet a kocsija, két év múlva ki tudja, mi jön hozzá :D
Ehhez se kellett sok minden, csak felesleges égők és drót a garázsból:D







Mivel nálunk általában az élő fenyő a divat, persze, ha csak sikerül szerezni. Ki hajlandó annyi pénzt kifizetni a fenyőkért? Manapság, már nem tudnak, mit elkérni érte:(
Úgyhogy idén 2 fenyőnk van, mivel az élő is megérkezett útközben...
Ismét csak anyumnak köszönhetően a rózsaszín,lila és fehéré lett a főszerep ( hol van már a régi arany,piros hagyományos kombó?!)






Nálatok, hogy teltek az ünnepek? Hogy oldottátok meg a karácsonyi hangulatot?
Besegítettetek Ti is a készülődésbe?
Puszil és ölel
Vivko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése