2014. december 16., kedd

Christmas #2 - Gifts

Lassan a hajrába érünk, ami a nagy bevásárlásokat és ajándék készítéseket illeti. Nekem még mindig foggalmam sincs egy-két ajándékot illetően, vagyis a fél családnak mit kellene tennem majd a fa alá. Mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok, miért lenne ez a Karácsonnyal másképp :D



Azért a héten elég nagy előrelépést tettem és alakul a dolog, miután órákat töltöttem az ebay és a sportsdirect böngészésével Pedig csak 5 percre mentem fel, esküszöm :D
Eléggé az ebay rabja lettem mostanában :)

Íme az eredmény :)

A család nagy része idén sportos Karácsony elé néz (még szerencse, hogy mindenki más csapatnak szurkol)

- #1 apu: hosszú idő után rászedtem magam, hogy valami FC Barcelona témájú ajándék után nézzek. Higgyétek el nem volt egyszerű döntés :D Nem ápolunk nagyon jó kapcsolatot a csapat és én :D
De összejött :) Régóta szerettem volna neki egy eredeti mezt ajándékozni, dehát még nem szakadt rám a nemzeti bank és nincs is állandó keresetem, úgyhogy egyenlőre megmaradunk a sima pólónál. Szereti az ilyen típusó pólókat, úgyhogy remélem tetszeni fog neki. Amit viszont jobban remélek, hogy Karácsonyig meg is érkezik, mivel még nem kaptam kézhez...


- #2 idősebb öcsém:
ő is egy pólóval lesz gazdagabb. Már régóta szerettem volna neki valami Chelsea témájú ajándékot venni, így kaptam az alkalmon, hogy az egyik ismerősöm rendel Angliából még Karácsony előtt, így be is szereztem neki egy-két Chelseas cuccot :) Remélem örülni fog neki :)




- #3 mostohaapum: ő is bizonyos szinten a foci megszállotja, szíve pedig a szigetország felé húz, csak épp egy Liverpool városa felé :) Neki is Liverpoolos dolgokkal kedveskedünk anyummal karöltve :)

- #4 mostohaanyum: említettem már, hogy nagy a családom :D Neki nem volt nehéz választani. Ideje nagy részét körömépítéssel tölti, ha nem épp munkában van. Szerettem volna valami olyat adni neki, Amit majd fel is tud használni. Így körülnéztem egy kicsit az ebay-en és ez sült ki belőle egyenlőre...


- #5 anyum - na Ő a legnehezebb feladat. Valami személyeset akartam, valamit, ami biztos elnyeri a tetszését, de eddig nem jutottam sehova. Egyenlőre beszereztem egy idézetet a nappaliba és egy új családi képkeretet. De még hiány érzetem van, valamit ki fog kellenem találni...

- #6 a két három éves kis törpe és a másfél éves kis keresztlányom - na az ő ajándékuk még mindig egy nagy kérdőjel. Bár már egy pár dolgot beszereztem és kinéztem, még mindig van rajtuk mi csiszolni :)
                           


 - #7 és végül, de nem utolsó sorban idén nem felejtem el az én kis virtuális 2. családkámat se :) Készültem ám :)



Ti már beszereztetek mindent? Vagy az utolsó pillanatra  hagyjátok, mint én? Inkább vásároltok vagy magatok készítitek el az ajándékokat?
Nagy ölelés
Vivko

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése