2014. december 21., vasárnap

Award #1

Nem is tudom, hol kedjem. Megkaptam az első díjamat:)
Nagyon meglepődtem ezen a díjon. Nem vártam volna, nem hogy még ilyen hamar idekerülésem után :)
Nagyon szépen köszönöm Noemi :)




Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek


10 dolog magamról:

1. Nem szeretek magamról beszélni, ezért fogalmam sincs, hol kezdjem
2. Szlovákiai magyar vagyok, amit a legtöbb ember nem tudja, mit jelent
3. 4 nagy szerelmem van: a foci, az F1, Linkin Park és a kis testvéreim
4. Magam is focizok, kapus vagyok
5. Idén sikerült eljuntom a Magyar futamra és egy Linkin Park koncertre
6. Beálltam a "fangirlök" sorába és a reptéren vártam a pilótákat
7. Általában a gondjaimat magamban tartom,, ha túl sok, egy egyszerű napsütésen kiborulok
8. Imádok olvasni és elbújni egy- egy törtenetbe a világ elől
9. Egy időben a bajaimat az ivásba folytottam
10. Akármikor el tudom sírni magam egy szomorú filmen, zenén, könyvön


Noemi kérdései:


1. Kaptál már olyan kritikát, amit nem éreztél jogosnak? Ha igen, hogy reagáltál rá?
- Rengetegszer. A sport ezzel jár, néha van egy ilye érzésem. Egy időben egyszerre jártam suliba,dolgozni és edzésekre is. Az edzőm szemében, mindig én voltam a rossz, mert a munka miatt ritkábban tudtam járni edzésekre. Persze ha a fizetett játékosai nem mentek, mert épp úgy tartotta kedvűk, az nem volt probléma. Mindig azzal takarózta, ha majd fizetnek annyit, hogy eltarthassam magam és a sulit is fizethessem, nem lesz más dolgom, csak edzésre járni.

2. Ki az a személy, akire a leginkább felnézel? Miért?
- Akármilyen furcsán is hangzik, az én kis világomban azt hiszem nincs ilyen. Senki nem tett elém olyan példát, amit szívesen követnék, így követem el a saját hibáimat és tanulok is belőlük. Több, kevesebb sikerrel.

3. Van kedvenc bandád? Ha igen, miért pont az a banda a kedvenced?
- Linkin Park. Számomra ők nem csak egy banda. Végig kísérik egész életemet, a szomorú a boldog pillanataimban mindig velem vannak :) A zenéjük, a dalszövegeik segít a mindennapokban, ha csalódás ér, ha motivációra van szükséged vagy ha csak egyszerűen eleged van mindenből:) És ha egy napod akármilyen pocsékul is indul Mike, Chester és Dave Twitter üzenetei és az LPTV videók akármikor mosolyt tudnak csalni az arcomra.

4. Mit gondolsz a személyes blogokról? Hasznosak, vagy feleslegesek?
- Szerintem mindenki másképp vélekedik róla. Ha feleslegesek lennének, nem lennék itt :) Néha sokkal könnyebb kiírni magadból a gondokat, bajokat, örömöket, mint kibeszélni magadból. Főleg, ha nincs is kinek elmondani, vagy úgy se értené meg. Itt lehet, hogy senki nem olvassa el, de nem is ez a célja. A lényeg, hogy te jobban érezd magad tőle.

5.Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
- Nekem egy egész albumom van:) Nincs olyan Karácsony, hogy ne Michael Bublé-val hangolódjak a Karácsonyra. Imádom ezt a pasast :)

6. Van kedvenc blogos történeted? Ha igen, melyik történet és miért?
- Hát ez nagyon nehéz kérdés. Több is van. Szeretem a foci, F1 alapú történeteket, de ha megfog egy történet, akármit elolvasok.

7. Mi az, aminek mindenképpen meg kell fogjon egy blogban ahhoz, hogy figyelemmel kövesd? (Ez lehet bármilyen témájú blog)
- Általában, minden új blognak adok egy esélyt. Egy fanfic blogban az író írásmódja és maga a történet alapötlete. Egy szemlyes blogná, biztos elöny, ha azonosak az érdeklődési köreink.

8. A karácsonyt vagy a szilvesztert várod jobban?
Idén hosszú idő után, azt hiszem a Karácsonyt:)

9. Ha egy napra lehetne, kinek a bőrébe bújnál bele, és miért?
- Ebben a pillanatban azt hiszem, szívesen belebújnék Iker Casillas tegnapi napjába. Azt hiszem ehhez nem is kell semmit hozzáfűznöm :D

10. Mi az a dolog, amit mindenképpen el szeretnél érni egyszer az életben?
- Ki szeretném próbálni, milyen külföldön élni.



Az én kérdéseim:

1. Melyik az a könyv, amit most olvasol, amit legutóbb olvastál?
2. Van olyan film, amit minden karácsonykor megnézel? Ha igen, melyik az?
3. Szerinted van értelme az újévi fogadalmaknak? Te szoktál tenni?
4. Mi a véleményed a tetoválásokról? Van, vagy tervezel csináltatni?
5. Mi szerettél volna lenni, mikor kicsi voltál? Mennyire tér el a mostani terveidtől?
6. Megfordult valaha a fejedben kisebb korodban, hogy megszökj otthonról?
7. Milyen blogokat keresel fel általában? Ahol történetek vannak, vagy épp személyes blogokat?
8. Mire vagy eddigi életedben a legbüszkébb?
9. Túlélned egy napig telefon és internet nélkül?
10. Mennyire tartod hasznos dolognak ezeket a díjakat?


Továbbküldöm:

Dóri
Eve
Ena
Audrey
Luna
Dolores
Vivian & Kira
Audriana
Arielle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése