2014. december 29., hétfő

My DIY #2 - Invisible bookshelf


Amint megláttam, tudtam, hogy nekem kell ilyen. Igaz ez még nyáron volt, de csak most sikerült végre befejezni, úgy ahogy én szerettem volna:)
Egyáltalán nem nehéz elkészíteni, persze a fúrásnál esetleg elkél egy férfi kéz is, de mi nők ügyesek vagyunk. Meg tudjuk oldani egyedül is, ha nagyon akarjuk ;)


Több fajta elkészítési módot láttam már. Nem szerettem volna azt a megoldást választani, hogy az alsó könyv tönkre menjen, ugyanis minden könyvemet imádom. Így egy könyv barátibb megoldást választottam :)


Ha valakit érdekelne a másik módszer,  itt találhattok hozzá leírást :)

Ahogy böngésztem az oldalakat, mielőtt neki álltam ezt a bejegyzést írni, észrevettem, hogy már több helyen is lehet kapni azt az elemet, amit csak fel kell fúrni a falra és "tadám". Sőt már csavarokkal és minden hozzávalóval meg lehet rendelni :)


Én a kevésbe költségesebb utat választottam és így csak a csavarok, tiplik és az L- profilok ( azt hiszem így hívják őket) beszerzését kellett elintéznem :) (Legtöbbje amúgy is található otthon)

Miután megvannak a hozzávalók, csak ki kell választani, hova szeretnénk a polcot, ki mérni a pontos helyét és már neki is lehet állni :)


Én két csavarral függesztettem fel a falra, azért még is csak tartson alapon. Az alsó csavarhoz hozzárögzítettem a vasrudacskát is, ami majd az alsó könyv borítóját fogja majd tartani:)
























És ennyi is lenne :) Innentől már csak a gravitáció szabhat határt a könyvespolcunknak. Mivel hiába nagy teherbírású ez a kis "polcocska" egy bizonyos könyv mennyiség után, ledőlhet. Erre megoldás, ha valami nehezet teszünk a könyv oszlop tetjére, vagy több kisebb polcot szerelünk fel :)









Remélem segítettem ezzel a kis bejegyzéssel.
Ha esetleg majd Ti is kipróbáltátok, nyugodtan mutassátok meg.
További szép napot
Puszil és ölel
Vivko



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése