2014. december 8., hétfő

My DIY #1 - Christmas decoration

Ha már lassan mindenki karácsonyi lázban ég, úgy döntöttem én is hozok egy kis dekorációs ötletet. :)
Különböző nagyságban, különböző célokra fel lehet használni, akár fa dísznek, ablakba vagy esetleg a kertben felaksztva :)

                                    
    Hozzávalók:

- jó sok újságpapír
 - olló
 - papírragasztó
 - hurkapálcika
 - drót
 - festék





 1.lépés:
- az újságpapírt 5-6 cm hosszúságú sávokra nyírjuk (persze választhatunk más szélességet is, minél vastagabbak ezek a sávok, annál merevebb lesz az alapanyagunk)
- a papír végét beragasztózzuk és egy hurkapálcika segítségével csövecskéket gyártunk belőlük


- a drótból személy szerint én 35 cm nagyságú darabokat vágtam le, de mindenki maga eldöntheti mekkora tárgyat akar megformázni
- az újságpapírba belefűzzük a drótot és megformázzuk a kívánt alakot (én szív, harang és kör alakú formákat választottam)
- a többi csövecskét pedig e közé az alak köre fonjuk, ahogyan csak akarjuk
- a végső díszt tetszés szerint befestjük (akár rendes festékkel, vagy spray festékkel)
- a hatás kedvéért az egész koncepciót még feldobhatjuk egy masnival is akár

És tadám :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése