2014. december 11., csütörtök

Santa Claus Is Coming To Town


Tudom, tudom Amerikában a Karácsonyt jelenti, de illet ide ez a dalszöveg :)
Az egész hétvégémet körbe lengte a kedves Mikulás varázslatos világa. A régi időkkel ellentétben már nem csak a csizmám kitisztítása és Télapós mondókák megtanulása teszi ki a feladataimat. Csomagok beszerzése, versek taníttatása, Mikulás beszerzése a program.

Mivel már mindkét szülőmnek külön saját családja van, így a kishúgom és kisöcsém sem egy helyen élnek. Ennek köszönhetően a hétvége minden napját "mikulásozással" tölthettem :)



Minden gyermek december 6-án tudja, hogy a Mikulás érkezik és ajándékot kap, aki jól viselkedett. De mi történik akkor, ha a kisgyerekek szembesülnek szemtől szemben a Télapóval? Nagyon sok forgató könyv lejátszódhat ilyenkor. Íme néhány példa :)

#1 Tha Past
Személy szerint én olyan különleges helyzetben vagyok, hogy az én első személyes " találkozásomat a Mikulással DVD-n nézhetem vissza, minden adandó alkalommal, ha nevetni akarok. Úgyhogy gondolhatjátok, hogy sült el az egész. A 3 éves kis énem, nem hogy a verset nem mondta el a Télapónak, de rá se akart nézni az öregúrra, sőt sírva menekült ki még a szobából is.
Azóta persze már megembereltem magam és nem ijedek meg ilyen könnyen:)

#2 The Present
Nálunk ídén a Mikulás szombat este járt, akit a kisöcsém már egész héten rajongással várt. Egész héten azt lehetett csak hallani ő mennyire szereti a "Mikujást", hogy megöleli majd. Mivel idén töltötte be harmadik életévét, most először volt nálunk a Mikulás jövetele ekkora dolog.
Este végre megérkezett a várva várt Mikulás anyum férjének apukája személyében. A kisöcsém ment ajtót nyitni és úgy meglepődött és megilletődött, mikor a Télapót találta ott, azt is elfelejtette, mit akart mondani. Annyira zavarba jött, hogy csak a kérdésekre válaszolt és a versikébe belekeveredett, de a jól megérdemelt csomagot megkapta (bár én veszekednék a jófiúságáról:D) Talpraesetten állta a sarat, valljuk be jobban vette ezt az akadályt, mint én ennyi idősen :D

#2,5 Present
A másik kis manómhoz, a húgomhoz, lovashintón érkezett a Télapó (mit tesz, hogyha az ember az oviban befizet egy bizonyos összeget). A Mikulással nem is volt semmi baj, hisz nagyon várták már ott is. Bár azt hozzá kell tennem, hogy a húgom szerint, nem fog jönni se a Télapó, sem a "Mikujás", hanem csak a "jénszajvas" fog jönni. Fogalmam sincs honnan szedte :D
Egy bizonyos tényezővel viszont senki nem számolt. A Mikulást elkísérték segítői is. A kishúgom, mikor meglátta az ajtóban a magas, teljesen fekete álcában lévő krampuszt, mindennek vége volt.
Még a verset is csak este a fürdőkádban hallhattam csak, mivel egy szó nem jött ki a torkán többet. Még másnap reggel is azzal a gondolattal kelt, hogy ki volt az a krampusz és miért volt  a Mikulással :D

Kíváncsi leszek jövőre milyen élményekkel leszünk gazdagabbak a Mikulás témában :)

Ti tartjátok még a Mikulást? Bevallom én mindig mindenkinek veszek legalább egy kis csokit :)
Lehetek akármennyi idős a Télapó, csak is Télapó marad :)
Nagy ölelés :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése