2015. február 12., csütörtök

Plans

Jelenleg rengeteg tervem van az egész életemmel kapcsolatban, úgyhogy kicsit le kell tisztáznom a gondolataimat saját magamban. Ismét rengeteg irányba kanyarodhat az életem és csak én hozhatom meg a saját döntéseimet.
Biztos, hogy jönni fog egy-két bejegyzés magamról, a múltamról, ami már régóta érik bennem és a jelenlegi helyzetemről, érzéseimről...




Továbba ami még a blogot illeti, a január végi élményeimen felbuzdulva, úgy döntöttem egy kicsit a bejegyzéseimmel majd megpróbálom közelebb hozni hozzátok a focit. Nem kell megijedni, nem lesz szó semmilyen csapat imádásról vagy akár csapat utálásról, szurkolásrol vagy akármi.
Nem erre szeretném fektetni a hangsúlyt. A valódi fociról szeretnék írni,és nem a világiről, mit akkor látsz, ha felkapcsolod a TV-t ( jól van lehet egyszer-kéteszer majd az is becsúszik)


Én most arról a fociról beszélek amit magad körül látsz ha kinézel az ablakon, ha elmész sétálni, ha elmész egy park mellett, ami majdnem minden ember életének része...

Kezdem úgy érezni elvesztettem valahol útközben a foci iránti végtelen szeretetemet, pedig egykor levegőt se tudtam venni nélküle. Nem tudom eldönteni én hagytam e cserben őt, vagy ő engem...


A közeljövőben közelebb hozom hozzátok ezt a sportot az én szemeimen keresztül. Vagyis bemutatom nektek a mi kis hulámvölgyes kapcsolatunkat. Milyen út vezetett a 10 éves kislánytól, kit nem engedtek a fiúkkal focizni a 22 éves majdnem nőig, aki megjárta az első osztályt. Az első találkozás, az első csalódás, a siker, a kiábrándulás...


Beszámolok majd a különböző táboros élményemről, hogyan is kerültem oda ahova, és hogy mit szeretnék kezdeni ezzel a jövőmben...

A későbbiekben szeretnék a kedvenc sorozataimmal is foglalkozni, mivel mostanában nagyon sok időmet lefoglalják és persze a könyvek világa is. Lassan fokozatosan azzal is szeretném utolérni magam és a későbbiekben is várhattok tőlem képeket, idézeteket, ami épp megfog és nem tudok elmenni mellette anélkül, hogy meg ne említsem. És lassan itt az F1 ideje is, ne felejtsük :) Téma van bőven.


További csokorba gyűjtöm majd még az emlékeimet is biztos jön egy 2014-es Hungaroring és egy felejthetetlen Linkin Park koncert. Tényleg szeretnék újonnan azokhoz az emberekhez tartozni, akik teljesítik terveiket és ha nem is sikerül legalább megpróbálják elérni céljaikat...

Nem utolsó sorban a blog kinézetén is szeretnék változtatni, de én sajnos ilyen téren elég kezdőnek számítok és szerintem semmi tehetségem nincs hozzá. Szívesen várom bárki segítségét, aki tartana nekem egy gyors talpalót errről a "világről" :D


Remélem továbbra is velem maradtok és egy kicsit felkeltettem az érdeklődéseket:)
Ha bármi kérdésetek lenne felém, valamiről többet szeretnétek tudni,
nem harapok, tudjátok merre találtok
Puszil és ölel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése