2015. január 29., csütörtök

It´s started again :)

Sziasztok :)

Elsősorban is szeretnék bocsánatot kérni, hogy eltűntem egy ideig, de úgy éreztem saját magammal kell megküzdenem és magamban elrendeznem a történteket. A 2015-ös év közelről se indult úgy, ahogy terveztem sőt...nem hiszem, hogy ebben az évben el tudnék fogadni több rossz hírt...

De a lényeg a pozitív hozzáállás nem?:)
Szeretném megköszönni nektek a több mint 1000 kattintást az oldalra, még számomra is hihetetlen :)
Mégha sok a véletlen kattintás is, valakit lehet tényleg érdekel az én kis életem és támogat mindenben ;) Nagyon szeretném ezt nektek megköszönni :)


Ma megint munkában vagyok,a mi az egyik ok, hogy miért nem jelentkezek. De a mai nap kicsit különleges és úgy éreztem meg kell köszönnöm minden támogatást, amit Tőletek kapok :)
Most vágtam el a kezemet és nézzétek még ez a kis jelenet is üzenni akar valamit, ma nekem :)


Vagyis mosolyogjatok a mai nap sokat :) Az én kedvemért :):)
Nem utolsó soron köszönöm az egész Iker Casillas oldalnak, hogy Ők voltak az elsők, akik gondoltak rám :) Bár tudom, hogy ez az egész automatikus dolog, de sokat jelentett :) #HalaIker



És akkor ne felejtkezzünk meg az egész Michael Bublé csapatról sem, ahol még kedvezményesen is vásárolhatok ma:):)
Tudom ez mind automatikus, de akkor is jól esik :):) Köszönöm :):) Főleg, hogy elsők között votlak ma :D
( Mit tesz, ha az ember nem rakja közzé FB-on, hogy szülinapja van:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése