2015. január 7., szerda

New year, new me...always the same


Szerintem kevés olyan ember van, akit az új év kezdete ne motiválna egy kicsit sem, hogy elkezdjen valamit, változtasson valamin, döntést hozzon valamiben, bele kezdjen valami újba, új célokat tűzzön ki maga elé vagy csak elengedjen valamit. Általában az új év kezdete pozitív erővel hat az emberekre és megadja azt a kezdő lökést,ami máskor hiányzik. 
Hányszor hallottuk már, vagy fordult meg a fejünkben akár, hogy majd mostantól diétázom, tornázom, oda figyelek magamra, többet tanulok, önzőbb leszek, kedvesebb leszek, és reggelig sorolhatnánk a példákat. De valljuk be őszintén, meddig tartanak ki ezek az elhatározások? Egy nap, egy hét, egy hónap? Az emberek többsége nem épp a kitartó kategóriába tartozik, bevallom én sem, és előbb utóbb belefáradunk vagy csak simán feladjuk mindjárt az első akadálynál...





De, mndig van egy de, nem? Én most egy újabb próbálkozást teszek, még pedig megfogadom, hogy a saját utamat fogom az új évben járni, jobban oda figyelek magamra, új célokat tűzök ki magam elé és megpróbálok egyszerűen csak ÉN lenni a következő évben és nem valaki, akit mások szeretnének, hogy legyek...



Lívi oldalán láttam meg ezt az ötletet és úgy döntöttem, ha már az idei évem a pozitív gondolkodás gyakorlásáról fog szólni, miért is ne gyűjteném össze a jó dolgokat, amik velem történtek, hogy decemberben el ne felejtkezzek róla, mik is voltak ezek :)
Ennek a projektnek a lényege, hogy minden januárban egy üres üvegbe kezd el gyűjteni egy cetlire felírva, minden jó dolgot, ami történt veled és 12 hónappal később, Új év napján ürítsd ki az üveget és nézd csak meg menyi felejthetetlen élményed volt, ami felett lehet át is siklottál volna.
Úgyhogy belevágok a cetlizésbe és összegyűjtöm 2015 boldog pillanatait magamnak:)
A terveimnek persze még nincs vége, úgy döntöttem ideje lesz egy kicsit formába is hoznom magam, mivel az utóbbi időben az edzések száma elégge leredukálódott és érzem magamon, hogy ez így már nem jó. A tegnapi nappal hivatalosan is elkezdtem, és ha bevált, majd említést teszek róla nektek is :)

Továbbá említettem már nektek a nagy olvasási kihívást is, amit elkezdtem ( egy pontot már teljesítettem is;)

A bloggal is vannak terveim: az egyik legnagyobb, hogy egész évben itt leszek és nem adom fel:)
És persze készülök egy-két dologgal. Az életem kisebb nagyobb gondjain, bajain túl, biztos betekintést kaphattok majd a kedvenc könyveim, sorozataim, sportjaim rejtelmeibe, valamint úgy tervezem egy két dalszöveggel, képekkel is untatlak majd titeket, amik majd a hangulatomat tükrözik. A többit meg majd hagyjuk a véletlenekre:)

Sorolhanám itt reggelig mit szeretnék elérni ebben az évben, min szeretnék változtatni,de úgyse lenne értelme addig, míg át nem megy az egész a valóságba. De idén mindenképp dolgozok majd a kitartásomon, és ha valamit elérek, arról majd biztos értesültök Ti is :)
Remélem idén is majd velem tartotok
Puszil és ölel


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha haza megyek, keresek egy üveget és szépen rápingálom, 2015 boldog pillanatai!:)
    Azon filózok, hogy legyen egy 2015 legsz*rabb pillanatai is? Így év végén összehasonlíthatnám, hogy pozitív vagy negatív évet zártam, nem?:)
    Tetszik az ötlet, lehet,hogy bevezetem az egész családban!:)
    puszi, Luna

    VálaszTörlés